Idag tycker iallafall att Jimmy visar ES-klass på sin matchanalys/Blogg "ingen Titel"
Nu gäller det för Timrå (Laget, Linkan, Challe, Tj) att snabbt som satan analysera vad det är som felar, försöka rätta till det o gå vidare.
VI måste vända detta nu, hur man gör det och vad som krävs är nu styrelsen jobb.
Behöver vi spelare?: så köp. Behövs det ändring?: så Sparka eller köp. Eller behövs det mer tid att spela ihop laget så: LÄR!!!.
Tror inte vi kan forsätta att ha den enormt stora spelaromsättningen vi har varje år. Skriv längre kontrakt med spelare man vet håller, ta hem spelare med Sundsvall/Timrå anknytning typ Crippe och låt det kosta.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Idag tycker iallafall att Jimmy visar ES-klass på sin matchanalys/Blogg "ingen Titel"
Nu gäller det för Timrå (Laget, Linkan, Challe, Tj) att snabbt som satan analysera vad det är som felar, försöka rätta till det o gå vidare.
VI måste vända detta nu, hur man gör det och vad som krävs är nu styrelsen jobb.
Behöver vi spelare?: så köp. Behövs det ändring?: så Sparka eller köp. Eller behövs det mer tid att spela ihop laget så: LÄR!!!.
Tror inte vi kan forsätta att ha den enormt stora spelaromsättningen vi har varje år. Skriv längre kontrakt med spelare man vet håller, ta hem spelare med Sundsvall/Timrå anknytning typ Crippe och låt det kosta.