1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189158

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Hahl Bundy: "Det är mest motgång med några stunder av lycka."

Vet inte hur länge du följt Timrå men om man ser det i ett längre perspektiv så tycker jag att det mest varit medgång!

Kommer mycket väl ihåg när vi spelade mot Husum, CRIF o.s.v...

Svarskommentarer

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Laken:

Luleå gör det igen! dvs, värvar....Där finns det framtidstro o satsning trots lågkonjunktur! Bort med T-J och Challe, sista tåget lämnar snart...

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Laken: Vem gör inte det? Men jag är så less just nu.
18 år i lägre serier är motgångar.
Sen har vi stunder av lycka, dock inte just nu.

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Laken:

Husum, CRIF, Lejonström, IK Polar...Brrrrrrrrrrr

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer