Hahl Bundy: Jodå det är många inlägg som är väldigt träffsäkra men mitt lilla gnäll var mer generellt än dagens olika debatter.. Jag tyckte du hade hösten inlägg bla.. Ord som allsvenskan behöver vi inte ta i våran mun ännu och jag tror nog att du kommer få anledning att engagera dig ett bra tag till :) Ungtupp! jag skulle önska du hade rätt men så bra är det inte, jag har vart på läktaren i alla fall st Hockey tiden sedan playoffen mot rögle aktivt, va en gång ansvarig för strimmorna samt publikvärd så purung är jag inte tyvärr =)
Märkligt hur expressen vinklar Månsson affären föresten
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Märkligt hur expressen vinklar Månsson affären föresten