persson: Varför ha ett hockeyforum överhuvudtaget om inte åsikter, glädjeämnen o som nu frustration utbyter tankar?
Jag tycker inte att det har varit såå mycket gnäll som vissa gör gällande. Tvärtom, vi ventilerar saker o ting som vi tror o hoppas kan vara till det bästa för Timrå IK.
Och: Ja, jag tror att det finns dom i ledningen o bland spelarna som läser härinne på HS. Men dom kanske har blivit tillsagda att inte längre gå in här o läsa som dom blev ifjol när det gick tungt? Vad vet jag .
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tycker inte att det har varit såå mycket gnäll som vissa gör gällande. Tvärtom, vi ventilerar saker o ting som vi tror o hoppas kan vara till det bästa för Timrå IK.
Och: Ja, jag tror att det finns dom i ledningen o bland spelarna som läser härinne på HS.
Men dom kanske har blivit tillsagda att inte längre gå in här o läsa som dom blev ifjol när det gick tungt? Vad vet jag .