Friman SR: Hade "den gråhårige" Zambonisten möjligen varit på fest på fredag kväll? Oansvarigt i så fall, ledning agera!
Inlägg: 1189468
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Det där händer vid varje hemmamatch.
Han är en blindögd katastrof o det är därför det går dåligt för Timrå!
Han är en blindögd katastrof o det är därför det går dåligt för Timrå!