Inlägg: 1189509
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
PEAP: Det var just referensen mot Luleå jag tyckte var intressant... För den delen Frölunda och HV gjorde inga dunderstarter heller...
Får hoppas att vi gör en "Luleå".....