Simmalugnt: Jag tycker snarare att vi behöver pp-spelare istället för bp-spelare.
Inlägg: 1189558
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Om du nu inte menar något annat inlägg, så var det ju 14/24 vs Sundh vi diskuterade.
Man kan säga mkt ang Sundh´s effektivitet, men ingen av de ovanstående har någon hockeykunskap som de slår Sundh på fingrarna med, varken defensivt/offensivt.