RTS: så är det 14 o 24 håller max allsvensk klass
Inlägg: 1189564
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lagkapten: Nr 24 och 14 är inte villig att göra sitt jobb i 4e och då är det bara att sparka dessa två spelare för dom hjälper inte laget utan snarare tvärtom.
Sv: Apropå nånting...
Lagkapten: Ja. Om Samuelsson och Starkov gjort sin plikt hade vi haft 10-12 poäng till. För jävligt att dom ska ligga där som torpeder i fjärdekedjan och sänka laget. Gång på gång.
Ett under att våra förstaformationer orkar prestera så som dom gör under dessa förhållanden.
Ett under att våra förstaformationer orkar prestera så som dom gör under dessa förhållanden.