Inlägg: 1189596
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Var det han du lärde dig respekt av så skulle jag inte ge allt för mycket för dom moraliska värderingarna. Du skriver mycket men säger väldigt lite. En massa jävla skitsnack som man inte ens behöver argumentera emot, eftersom det är just skitsnack. Finns inget i det du säger som stödjer din och andras fördömande uttalanden om lagfesten. Kom med argument eller lägg ner. För det du i princip säger är att spelarna inte ska ha roligt efter en förlust, kan inte se något det skulle tillföra.
Jag skulle skämmas som fan om jag spelat med huvudet under armen. Aldrig i min värld att jag skulle överväga utgång den helgen. Aldrig! Då stannar jag hemma och blandar ihop en tolva G & T och lyssnar på destruktiv musik för att få ur mig ilskan.