Abron: måste in med gg i båset
Inlägg: 1189608
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lagkapten:
Å en bra back typ Pelle .........
Nja det är nog inte där det sitter, men jag blir lite syrak av allt gnäll, fasen gnäll av sig å försök vara lite positiv, det är bra både för en själv å omgivningen......
Å en bra back typ Pelle .........
Nja det är nog inte där det sitter, men jag blir lite syrak av allt gnäll, fasen gnäll av sig å försök vara lite positiv, det är bra både för en själv å omgivningen......