...Så är Djurgården också ganska bra på att tappa 2-0-ledningar.. åtminstone idag. Det gick på ett par minuter.
Inlägg: 1189871
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Det var även trevligt att se att Kuben blåste av spelet när Holmqvist tappade sin skridskoskena...