Simmalugnt: Om Boork skulle få en förfrågan från TIK, som jag antar att du vill antyda, så är han vara alldeles för fåfäng för att kunna hålla det hemligt.
Inlägg: 1190057
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T:
Jag antyder ingenting, jag tyckte bara att det var spännande att Boork kanske är på väg in i Elithockeyn igen, han är en av de få profiler vi har.
Han svarar själv på ett inlägg i chatten att han inte tycker att Challe ska få sparken utan att han ska få chans att bevisa sig i motgång.
Jag antyder ingenting, jag tyckte bara att det var spännande att Boork kanske är på väg in i Elithockeyn igen, han är en av de få profiler vi har.
Han svarar själv på ett inlägg i chatten att han inte tycker att Challe ska få sparken utan att han ska få chans att bevisa sig i motgång.