Inlägg: 1190058
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
friskan: Om det är sant som du säger att jag nu officiellt är en sinnessjuk idiot så vill jag hävda att denna låt, skriven av fagerstas stoltheter, är tillägnad mig och ingen annan. Tack för det grabbar!
Nu blev du en "sinnessjuk idiot".
Själv tillhör jag "överklassen" ;)