Simmalugnt: Gott. Då bestämmer du och jag, här och nu, i ren diktatorisk andra attdet är förbjudet att diskutera denna spelarfest och dess eventuella följdfrågor. Och så säger de att det är svårt att hålla ordning i ett diskussionsforum. Pyttsan! Tack för ett gott samarbete mannen ;).
Inlägg: 1190079
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
glenninski:
Jag instämmer med föregående talare och finner diskussionen för avslutad.
Över till nästa ämne på dagordningen.
Men det får ni sköta själva för nu ska jag i väg på whiskyprovning.
Jag instämmer med föregående talare och finner diskussionen för avslutad.
Över till nästa ämne på dagordningen.
Men det får ni sköta själva för nu ska jag i väg på whiskyprovning.