Klart man ska ha synpunkter på spelarna om dom är ute och super under säsong, det är väldigt många som lägger ner själ och hjärta och en massa pengar under säsongen som tycker att det är tråkigt att deras surt förvärvade pengar inte förvaltas bättre...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klart man ska ha synpunkter på spelarna om dom är ute och super under säsong, det är väldigt många som lägger ner själ och hjärta och en massa pengar under säsongen som tycker att det är tråkigt att deras surt förvärvade pengar inte förvaltas bättre...
Men spelarna är samtidigt bara människor.