1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1190232

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Bragd-Birger: Det är ju inte målmässigt det brister - vi gör tillräckligt med mål för att vinna matcher, det är ju i försvaret det inte håller.
Jag tror att det är 6 lag som har gjort mindere mål än oss, ändå ligger dom före i tabellen (ja, inte MoDo då) - så kan bara Challe få till ett bättre försvarsspel och våra målvakter får ihop en räddningsprocent uppemot 92-93 så skall det här gå vägen.
Det håller inte med 2 (förste)målvakter som ligger under 90 i räddningsprocent, då spelar det nog ingen roll hur många målskyttar vi införskaffar...

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Läs denna blogg från NSD- Ola orerar om matchen ikväll.
Killen är ju skön :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...