"En Dressman-ikon som aldrig gjort en dålig landskamp men 13 000 mediokra. I samma anda leder han nu sitt Timrå., står och amatör-gapar efter domare och hänger ut spelare i media bara för att han blir grinig då Timrå tar tid från Solvalla- och TV4-hänget."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hårda ord om Challe...
"En Dressman-ikon som aldrig gjort en dålig landskamp men 13 000 mediokra. I samma anda leder han nu sitt Timrå., står och amatör-gapar efter domare och hänger ut spelare i media bara för att han blir grinig då Timrå tar tid från Solvalla- och TV4-hänget."