1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1190260

Sv: Apropå nånting...
..så var det väl några av oss som ville att vi skulle värva Andreas Johansson? Tur att vi inte gjorde det. Han spelade 2 perioder igår o nu lägger han av för gott.
Foten höll inte.
Här är det en som gör slag i saken iallafall. :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag brukar inte promota det jag skriver på Tikare.se. Normalt känner jag att det är var mans(och kvinnas) uppgift att hitta dit själv. :)

Men nu har jag lagt ner ett ordentligt jobb på en krönika angående starten i ES som jag själv tycker kan vara läsvärd. Dels beskriver den lite vad jag tycker inte har fungerat men även att saker inte är skrivet i sten efter 10 omgångar.

Hoppas ni tycker den är lika läsvärd som jag! ;P

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...