1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1190277

Sv: Apropå nånting...
The great one: Appropå att det inte finns så mycket intressant ute på marknaden?? ;P

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag vet att det länkats till artikeln redan men jag måste ändå bara få kommentera följande uttalande av Sonnie. Oavsett hans insatser på isen, jag har INGA frälsarförväntningar på honom, så bara älskar jag honom för följande inställning:

"– Det tar säkert några dagar att komma in i allt, men jag är redo. Challe vet att han kan använda mig precis hur som helst."

Så talar ett fullblodsproffs! Till skillnad från hockeyprimadonnor a´la "Skellefteå använde mig på fel sätt"-Månsson mfl...(Ja, jag vet. Jag tillhörde de som gärna sett att han kommit hit. Men visst fan finns det tveksamheter kring Månsson som person och hans inställning)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...