1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1190288

Sv: Apropå nånting...
..så tycker jag att Jimmys blogg idag är intressant o jag håller med honom, men, med ett men.

Jimmy skriver bla : "Nej, jag vill se fler Abbotts, Corso, Sonnenberg, Moran, Goren, Beaudoin och Manderville i Elitserien."

Det vill jag oxå men inte på bekostnad av svenska spelare o då juniorer i första hand, som jag tror blir fallet i såna fall.

Däremot vill jag se dom istället för andra importer som bara tar plats o glider igenom macherna o lyfter lön.
Transatlanter tillför attityd, vilja o hårt arbete kryddat med lir!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Så länge talangerna är så bra som Pääjärvi,Lander,Josefsson & Kruger för att nämna några så behöver ingen vara orolig att dom petas.

Sv: Apropå nånting...
Jag läste som ett arsel o ser att Jimmy uttrycker det som jag menade.
Sorry!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...