JimmyH: Tycker challe har rullat backar som 7:e från match till match, är det en del i något "alla ska med"-tänk eller kan det vara så enkelt att Styf varit dålig på träning?
Inlägg: 1190377
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Olle: Kanske var otydlig, fan att det inte går att redigera. Jag menade att en ny back står som 7:e i varje match. Olika backar som står uppställd som 7:e...äh fan också.