Fan vi skulle ha slagit Modo, de är FÖR KASSA nu.
Inlägg: 1190518
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
sahp: Alltså matchen på Tisdag kan bli det viktigaste derbyt på länge.