1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1191059

Sv: Sparka Challe!!!
Knylan: Herregud vad du levererar =) Hoppas låten jag sjung får dig att längta hem litegrann iaf. Hem till bottenstrid och lite skitlukt.

Svarskommentarer

Sv: Sparka Challe!!!
Skarin: Det syns att live-hockeyabstinensen är hög hos Olle. Så är poetisk och välformulerad har jag aldrig sett honom (tror jag?) i vartfall så var det hur som helst djävulskt länge sen. Någonting har uppenbart hänt i utvecklingen. Han har steppat upp sig rätt vasst skulle jag vilja säga, stigit i grad och gått in i en ny fas i livet. Otroligt stimulerande att beskåda må jag säga.

Tack Olle för att du har betalt din TV-licens ;)

Amen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.