Kattgubben: Jag tycker synd om Timrå ikväll om vi inte får med oss 1p minst timrå vågar inte riktigt fullt ut i kväll. PS P Sjöberg är en skit.
Inlägg: 1191728
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Loomis: 2+2???? efter ett mål?? pp för hv???? det här kommer inte sluta bra...