The Fat Bastard: Man kan börja med att sparka Challe & Hynning.
Inlägg: 1191988
Svarskommentarer
Sv: Sparka Challe!!!
Bergius: Du,din kommentar är den i särklass bästa som skrivits,
för i challes fall skyller han allt på ungtupparn när det är dom s.k äldre typ Hynning ,Anger m.fl. som värkligen bör stiga fram och visa sig ,nää Challe boy
om du läser detta tycker jag att det är dags för dig att börja rannsaka dig och Nygge vad gör ni för fel ??
för i challes fall skyller han allt på ungtupparn när det är dom s.k äldre typ Hynning ,Anger m.fl. som värkligen bör stiga fram och visa sig ,nää Challe boy
om du läser detta tycker jag att det är dags för dig att börja rannsaka dig och Nygge vad gör ni för fel ??
Sv: Sparka Challe!!!
Vore perfekt läge att Sparka Challe nu. En ny tränare skulle få matcher mot Luleå hemma, DIF borta och Frölunda hemma. En bra chans till en bra start.