1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1192119

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24

Tragiskt att Anger får så lite speltid, såg att någon skrev att han var osynlig idag igen, då kan man ju börja undra på allvar.

Skogs gjorde sin bästa insats någonsin i Tik, en 5gradig betygskall är för liten för att beskriva skillnaden mot i Torsdags.

Ödesmatch på riktigt den 27:e, vinst är ett måste.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
RTS:

Ja, det är sjukt tråkigt!! Ska det vara så jävla svårt att sätta Anger tillsammans med Corso!!!?? Tror, eller är rätt övertygad om att det skulle slå väl ut! Tycker inte direkt Tik har råd att ha en som Anger i 4:e! Men vissa får visst hur många chanser som helst, typ FH!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer