1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1192570

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Janken:
Snyggt jobbat av Läktargruppen, Tifogruppen eller vad de nu heter... Mer sånt!

Men jag förstår fortfarande inte varför klacken frivilligt ställt sig uppe i ett hörn. Att stå i mitten och växa utåt borde vara ambitionen.

Sen vore det snyggt med en banderoll á la Kämpa/Hämnd, det ramar in hela läktaren på ett bra sätt. Liksom banderoller ovanför dom felbyggda uppgångarna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Kongo: Tanken om att så i mitten har luftats många gånger dock med samma slutsats:

Det är två hål på läktaren som förstör möjligheten att ställa en kärna i mitten. Det är för smalt där mellan gångarna. Vi skulle få Sveriges minsta kärna. Hela klacken skulle bli mer utspridd och mindre kompakt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer