... så är det nu konstaterat att Modoiter inte är medmänniskor utan motmänniskor... ;D
Inlägg: 1192895
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Herregud vad glad dom ska vara dom som blev ratad av Timrå, tex. Sund, Tenkrat, R.Jonsson, Hedström som hamnade i topplagen istället.