Inlägg: 1193242
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Skönt att jag bestämde mig för att gå ut och gå efter två perioder, så slapp man se bedrövelsen!
Tränarbyte.
Tränarbyte.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Timrå IK, laget som inte vågar vinna.
Modo har fan egentligen inte förmågan att vinna ikväll, men likförbannat gör de det på grund av att vi inte VÅGAR VINNA.
Modo har fan egentligen inte förmågan att vinna ikväll, men likförbannat gör de det på grund av att vi inte VÅGAR VINNA.
Fårr ni ihop grejerna riktigt så spelar ni slutspel de har ni kapacitet för.
Tack å hej !