Laken: Sant. Det kan inte vara Linkans fel att spelare och tränare missköter sina jobb. Om han däremot inte snarast agerar i tränarfrågan bör han ifrågasättas....
Inlägg: 1193451
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dags för challe att avgå! Skulle helst av allt vilja se Wikegård i båset, men den chansen är ju minimal..
Kul att Hynning fick göra mål! Lossnar det för han nu kanske?
Bäst i Timrå idag enligt med är helt klart Sebbe.
Kul att Hynning fick göra mål! Lossnar det för han nu kanske?
Bäst i Timrå idag enligt med är helt klart Sebbe.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Sant men inte är han man att ta tag i detta han vågar inte ens knacka på TJ dörr längre.