Inlägg: 1193481
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Simmalugnt:
Jag förstår ändå inte riktigt paniken, för även om poängen har uteblivit för er del, så ser det fortfarande hästlängder (flera 39:or på ovanpå varandra) värre ut för MoDo. Jag är övertygad om att Timrå hamnar på en stabil slutspelsplats, oavsett om Challe eller någon annan står i båset. Spelet ser ju stundtals mycket bra ut, speciellt när Timrå kommer med fart genom mittzon.
Jag förstår ändå inte riktigt paniken, för även om poängen har uteblivit för er del, så ser det fortfarande hästlängder (flera 39:or på ovanpå varandra) värre ut för MoDo. Jag är övertygad om att Timrå hamnar på en stabil slutspelsplats, oavsett om Challe eller någon annan står i båset. Spelet ser ju stundtals mycket bra ut, speciellt när Timrå kommer med fart genom mittzon.
Logiskt, det kan inte dagens Timrå IK stava till.