Inlägg: 1193482
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
The Fat Bastard:
Du menar väl. "Med en tränare hade vi vunnit."
Vad vi har nu är en lallande travfåne.
Du menar väl. "Med en tränare hade vi vunnit."
Vad vi har nu är en lallande travfåne.
Med en bättre tränare hade vi vunnit.