Inlägg: 1193507
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
RTS:
Starkov och Hynning var väl de få i anfallet som hade lite fart under grillerna i dag.
Starkov och Hynning var väl de få i anfallet som hade lite fart under grillerna i dag.
Bad_Brett: Paniken nu är just att Tik spelat 13 matcher där alla sett exakt likadanna ut.Ifjol torskade vi när vi var dålig, i år torskar vi oavsett hur matchbilden ser ut, och oavsett vad, spelar ingen roll om vi ledat med 5mål, som KAN vi inte vinna.
Hur många matcher har det inte sett bra ut iår, men fan att vi tar poäng, Något är helt fel, sedan måste man ju ifrågasätta misshandeln av Anger.
Starkov däremot, ser man visst något stort i.