Inlägg: 1193541
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Pär: Tycker man att Challe är tjurig, arrogant och brister i sitt ledarskap så är ju han definitivt rätt man...
Vad som helst är bättre än ett hånflinande-arsle! Ta in Peter Gradin från Härnösand.....