Inlägg: 1193824
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Långben: tre saker var nästan klart på förhand:
1, Vinnerborg skulle skämma ut sig.
2, Modo skulle vara helt värdelösa.
3, Timrå skulle hitta ett sätt att torska ändå.
1, Vinnerborg skulle skämma ut sig.
2, Modo skulle vara helt värdelösa.
3, Timrå skulle hitta ett sätt att torska ändå.
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Långben: Jag håller med fullständigt!!! Min fru blev tvingad att se matchen med mig igår och ställde frågan: Vill inte Timrå vinna???
Jag svarade: Jag vet inte, man börjar undra....
Hur trött man än är, hur svårt är det att hålla fast någon om man verkligen kämpar för livet,,,,
Men imorgon är det nya bravader och powerplay hjältar!!!
FORZZZAAA TIK
Jag svarade: Jag vet inte, man börjar undra....
Hur trött man än är, hur svårt är det att hålla fast någon om man verkligen kämpar för livet,,,,
Men imorgon är det nya bravader och powerplay hjältar!!!
FORZZZAAA TIK
Sen ska vi ju bara vinna över ett Modo som är så jävla kass att klockjäveln håller på och stanna där uppe i skitbanken!