Dream Team: Det var väl generellt tongångarna efter förlusten hos er tikare jag egentligen refererar till. Nog tycker jag ditt inlägg i debatten är en direkt förlängning på samma tema, även fast du på något sätt försökte stoppa in i munnen på oss modoiter att vi skulle vara verklighetsfrånvända.
Inlägg: 1193875
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
NuMo: Jamen det är ju just precis det ni är! Verklighetsfrånvända alltså.
Du slog huvudet på spiken alldeles själv. Duktigt jobbat!
Du slog huvudet på spiken alldeles själv. Duktigt jobbat!