Inlägg: 1193967
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det kunde inte sägas bättre, där har vi ett härligt gäng, fan vad kul dom måste ha. Det där reportaget skulle sättas upp i TIK:s omklädningsrum, kanske skulle få vissa herrar att skämmas.
Det är 100 ggr mer Timråhjärta i dessa herrar än träbenen på isen.