jonmannen: Så leder INTE modo längre utan man ligger nu under med 2-1 istället :D
Inlägg: 1194058
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Mackelito: Mmm mycket bra, om bara LHC kan ta tag i i sin match mot Rögle också så....och Timrå då såklar :P fan jag hatar att så många reslutat ska spela in