1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195033

Sv: Apropå nånting...
Jag startade den här tråden o jag skriver förmodligen mitt sista inlägg i den nu.
Jag lovade mina åsikter o tankar om diverse HS personligheter.

gud- HS största hjälte.
Ni som vet varför håller säkert med mig. Kämpa!

Ambroo- HS vassaste tunga o dessutom fruktansvärt rolig o hockeykunnig.
Det var roligt o en ära att få snacka med dig.

mikenomad- hockeykunnig som vet vad ångest är. Jag har garvat mycket åt dig o vårt snack. En ära att få ha roligt med dig härinne.

250kg kärlek- Saklig o väldigt trevlig. Jag har ditt telnr så fisket kommer att ske oavsett. See You!

TT- Stå på dig. Om du lämnar blir det kaos i trådarna!

maggan- Den leende o skrattande tjejen. Du är hur bra som helst!
Vi ses, jag kommer o morsar som vanligt! :)

Frella- Bit ihop o kör bara!

Skarin- Du har nog rätt i mycket, våga stå upp mot Jimmy:)

Jimmy H- Jag är djupt imponerad av ditt hockeykunnande o engagemang.
Du borde bli journalist o verkligen visa hur man skriver om hockey!

Johnny Hazard- Du la av för tidigt. Vi som hade så himla roligt ett tag fast då hade vi andra nick du o jag! Zamboni mästaren o Ingemar Bergman älskare.

Paddan- HS överlägset trevligaste modoit. Knockout!

Tik biff- Mini brynäs- älskarn. Vi kommer att synas igen :)

Olle- Du kan ju en hel del du också :)

Bragd-Birger- Få kan orera som du!

Huge- Fortsätt med ditt nyanserande för det retar upp 99% av HS. Respect!

Jag har säkert glömt nån eller några men jag börjar bli gammal o grå.


Vi hörs kanske under ett annat Nick när abstinensen blir för stort härifrån.

Tror fortfarande att det blir svårt att slå över 43000 besökare på 3 år o 11 månader. :)

Men det har varit roligt.

Jaha, Tack då!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag instämmer, kämpa "gud", du kommer att greja detta...
Hahl. jag ger dig förslag på några nya nick...
- Mike Bundy
- Hahl66
- Mike Hahl
- 66Bundy
- Hahl Zamboni
- Zamboni66
- mike66?????

Om jag nu har missuppfattat något så kan ju alltid mike66 försöka stämma mig....

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

Jävla krake!

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Se vilket trådkaos du lämnar efter dig.

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Meeen! Väljer du att lämna NU av alla tidpunkter? :)
Nåja, se till att vara tillbaka lagom i tid tills vårat PP har nått, säg 17.6% :)

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Svammel, skärp dig för faan.

Det plir seker och fest på lörtak, seker igen på sönntak.

Taxi! Var god dröj! Sussa mik till Tirmå....

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
RIP Hahl Bundy....
Vi ses snart igen ;-)

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja inte viker jag ner mig mot Jimmy iaf. Den saken är säker ;)

Men vad fasen...... Ska du lämna skutan? Har tåget gått? Är det slut? Åker vi ur?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer