Hahl Bundy: Nöjet och äran har varit helt på min sida. Få har slutat lika många ggr som du, respect! Jag har garvat läppen av mig ett antal gånger jag också med inläggen under försäsongen när du briljerade med dina språkkunskaper som absoluta höjdpunkter...:-) Ser fram mot mången goda skratt samt stöd i åååångesten även framöver för visst är det som det heter; ryktet om din död är betydligt överdrivet?!
Beträffande dina besökssiffror så vet vi alla hur det ligger till med dem...men det är ok. Alla sätt är bra utom de dåliga när antalet bekanta irl inte är mkt att skryta med. ;-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Beträffande dina besökssiffror så vet vi alla hur det ligger till med dem...men det är ok. Alla sätt är bra utom de dåliga när antalet bekanta irl inte är mkt att skryta med. ;-)