När Frölunda snodde våran sportchef så tänkte jag att detta är slutet för TIK i elitserien, hoppas verkligen det inte blir så. Svalde inte riktigt det där med att många sade att "ingen är oersättlig".
Fan vad jag hatar Frölunda för detta, det är de som rår för att det ser ut som det gör nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan vad jag hatar Frölunda för detta, det är de som rår för att det ser ut som det gör nu.