Inlägg: 1195247
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Nä, nu är det färdigt med gnäll.
Må det vända ikväll !
Tror på seger med 4-2.
Målskyttar : Corso, Caslava, MPS och Hynning.
KOM IGEN NU TIMRÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Må det vända ikväll !
Tror på seger med 4-2.
Målskyttar : Corso, Caslava, MPS och Hynning.
KOM IGEN NU TIMRÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Nu håller vi alla inlägg i den här matchtråden. Tack!
Och svaret likaså:
perra: Härligt, visa var skåpet skall stå nu trots tabelläge! Leta fram stämningen från förr när ångesten var vår ständige ledsagare och mentor. Tänker på bl.a. på en bortamatch i Gavlerinken -02 när TIK-klacken ägde hallen fastän vi var avsågade sedan länge och ohjälpligt sist. Klacken sjöng bl.a. "Vi ligger sist i serien!" med stor portion ironi....
![]()
| mikenomad @ Sydost om Modin-Zetterberghallen |
Flyttar detta inlägg till redan befintlig tråd:
nu har tåget börjat rulla och stämningen är på topp