Inlägg: 1195282
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Tänk att det blivit så jävligt att man blir förvånad om det blir vinst, en förlust är bara "som det ska vara" typ. Man blir som apatisk, undra hur känslan är där nere bland spelarna på plan...
Skillnaden mellan lag som går dåligt nåt år och sedan kommer tillbaka och lag som inte kommer tillbaka efter motgång är ofta supportrar och kultur runt föreningen/idrotten. Vad jag vill ha sagt med detta är att vi kan ha synpunkter och kritisera det mesta från styrelse till bänkspelare men vi konverterar inte i våran tro för det. I med och motgång.