1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195631

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Djurgårdarna har varit i Luleå på utbildning "Vi hatar Timrå"...

Granath får beröm...

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Fy fan vad dåligt det är....

- Puckarna hoppa över klubban
- Vi blir lätt bort interfearade
- Själva backar vi in i famnen på Åke
- Uddlöst
- Karaktärslöst

Patetiskt

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Anonymous: Tycker vi skall förlänga direkt med Granath en av de få i årets lag som blivit bättre o bättre ...nästa år möter vi kanske hans gamla lag ......

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Citatet: "Challe Berglund håller på Djurgår´n" !!!!!

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Anonymous: Än värre är att de hyllar vår sorgliga skapelse till coach. Det borde alla andra hemmaklackar också göra när vi är på besök.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer