liston: Just nu är väl Boorken ett jävligt bra alternativ jämnfört med vad vi har....fyfan säger jag bara vad dåligt det är just nu!!!
Inlägg: 1195770
Svarskommentarer
Sv: Lakens lösning
tvåtumfyra: skulle fan i mig nästan kunna godkänna ANKA Palmström i båset just nu....ähhh det vete fan så grav är inte psykosen
Sv: Lakens lösning
tvåtumfyra:
Vad har Boork gjort de sista åren, nada, Då tar jag hellre Wikegård, om det nu måste vara en Djurgårdare till.
Vad har Boork gjort de sista åren, nada, Då tar jag hellre Wikegård, om det nu måste vara en Djurgårdare till.