SpritTaco: Du har vissa "fel" enligt mitt sätt att se det.
Truppen är INTE för dålig! TJ och Linkan kan stanna, det skulle ju bli kaos om de också lämnade nu. Dessutom skulle det bli svindyrt med för många på avlöningslistan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Truppen är INTE för dålig!
TJ och Linkan kan stanna, det skulle ju bli kaos om de också lämnade nu. Dessutom skulle det bli svindyrt med för många på avlöningslistan.