liston: Problemet med styrelsen är att den befolkas av "idioter" som kryper fram då det vankas styrelseposter i framgångsrika föreningar, när det går dåligt är dom lika osynliga som silverfiskar i ett badrum med lyset tänt.
Ingen nämnd ingen glömd, men jag saknar Janne S i skrivande stund.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Problemet med styrelsen är att den befolkas av "idioter" som kryper fram då det vankas styrelseposter i framgångsrika föreningar, när det går dåligt är dom lika osynliga som silverfiskar i ett badrum med lyset tänt.
Ingen nämnd ingen glömd, men jag saknar Janne S i skrivande stund.