SMÅLAND: Spelar ingen roll om vi vinner imorgon, laget underpresterar utan hjärta!!
vi måste få vårat lag spela hockey som vinner matcher och samlar poäng,( jag personligen tycker vi har så bra lag spelare för spelare) bevisligen så gör vi inte det nu, om ledning låter 40 omgångar gå så skramlar vi ihop i bästa fall 50p och det innebär kvalserien!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
vi måste få vårat lag spela hockey som vinner matcher och samlar poäng,( jag personligen tycker vi har så bra lag spelare för spelare) bevisligen så gör vi inte det nu, om ledning låter 40 omgångar gå så skramlar vi ihop i bästa fall 50p och det innebär kvalserien!
den här trenden måste brytas nu!!!