Inlägg: 1195961
Svarskommentarer
Sv: Har ni redan givit upp?
DJ Hemp: Var inte Peo kvar till nån gång efter nyår? Vill minnas att vi även då väntade med att agera i det längsta.
Kapanen var nog i alla fall det nytillskott som var det största skälet till att vi löste Kvalserien den gången. Kanske hade till och med Peo lyckats med honom i målet den gången.
Nu är det dock inte målvakten som är det största problemet även om de inte direkt varit awesome så här långt. Då var vi fortfarande en förening på uppgång med Elitseriebarnsjukdomar, nu verkar vi vara en förening på Elitseriens dödsbädd där den interna prestigen för vissa element inom klubben verkar vara mer värd än klubbens överlevnad.
Det är en otrolig skillnad på förutsättningar för att gå in i en eventuell Kvalserie.
Kapanen var nog i alla fall det nytillskott som var det största skälet till att vi löste Kvalserien den gången. Kanske hade till och med Peo lyckats med honom i målet den gången.
Nu är det dock inte målvakten som är det största problemet även om de inte direkt varit awesome så här långt. Då var vi fortfarande en förening på uppgång med Elitseriebarnsjukdomar, nu verkar vi vara en förening på Elitseriens dödsbädd där den interna prestigen för vissa element inom klubben verkar vara mer värd än klubbens överlevnad.
Det är en otrolig skillnad på förutsättningar för att gå in i en eventuell Kvalserie.
Sv: Har ni redan givit upp?
DJ Hemp: Peo Larsson gick ju också på egen begäran. Dvs. han fick inte sparken. Det hoppas jag däremot att Charles får, snarast möjligt.
Sv: Har ni redan givit upp?
DJ Hemp: Nä, fotbollens serieupplägg är fantastiskt mkt bättre. 1 1/2 vecka mellan matcherna och uppehåll enda tiden på året då det är drägligt att stå på en fotbollsläktare...
Kvalserien - här kommer vi! Jag ser redan fram emot detta skarpa läge, då jag med skräckblandad förtjusning drar mig säsongen 2001/2002 till minnes. Var är "Molla" nu när vi behöver honom som mest? "Peo" drog väl i november då det begav sig och nu är det eventuellt "Challes" tur. November inleds i morgon...