1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195997

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Känns tryggt att du är införståd med ditt eget värde, och anndras med, tyder på att du inte är en blåögd blondin bella.

Nä nu går laget tungt, fram med mer diesel doris mentalitet, och vi som varit med en stund kan visa vägen genom kvalserien, hur man hanterar ångest med diverse recept och ångestladdade resor..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa:

Dessvärre är jag en blåögd jävla gråhårig idiot. Alldeles för tidigt, men så blev det. Glenn Hysén och jag...

Eventuell hockeyångest kan vi enkelt hantera. Du och jag har varit med förr om inte annat. Hoppas som satan på att en och annan resa blir av. HH, Mike66 och DJ Hemp super sig genom kvalserien. "Hovet" blir ett av stoppen (AIK - Timrå igen)...

Vill gärna att musiken under resan inkluderar saker som låten i länken... Forza The Smiths!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer